خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک

خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان

خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک

خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان

خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان|خرید و فروش بک لینک|خرید بک لینک|تبادل لینک|بک لینک رایگان

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۰ مطلب در بهمن ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید دامین مناسب و خطر اسپمرها

مت کاتز : چگونه از خرید نام دامین که قبلا توسط اسپمرها تخریب شده است اجتناب کنیم .

آقای کاتز ، مدیر مبارزه  با اسپم گوگل ( و امروز به عنوان دونده ماراتن بوستون ) در ویدیوی اخیرش چندین توصیه سریع و فوری راجع به اجتناب از خرید نام های دامینی که ممکن است قبلا توسط اسپمرها تخریب شده باشند را پیشنهاد می دهد . این ویدیو در ارتباط با پاسخ سئوال یکی از مالکان سایتی است که دامینی را خریداری کرده است که دارای مشکلاتی است .

چگونه  می توانم متوجه شوم دامینى را که از شرکت ثبت دامین خریداری می کنم قبلا در گوگل با مشکل مواجه نشده است ؟

من اخیرا دامینی را خریداری کرده ام و برای من کاملا مبهم است که دامین ایندکس نمی شود و من باید یک درخواست تجدید نظر reconsideration request بدهم . چگونه می توانم از چنین اشتباهاتی پرهیز کنم .

کاتز در ابتدا روش جستجوی site-colon را روی نام دامین پیشنهاد می دهد site: domain name او گفت اگر نتایجی از دامین بدست نیامد حتی اگر محتوایی روی آن دامین وجود داشت این خود نشانه خیلی بدی است .

خرید دامنه مناسب

کاتز هم چنین انجام یک روش جستجوی ساده ای را روى domainname -excluding.com or its extension برای تحقیق درباره اعتبار سایت پیشنهاد می دهد .

روش دیگری که آقای کاتز پیشنهاد می دهد Archive.org است جایی که شما می توانید نسخه های قبلی سایت را مشاهده کنید و متوجه شوید که آیا دارای محتوای تولید اتوماتیک و اسپم است یا خیر .

کاتز هم چنین توصیه می‌کند اگر شما می خواهید سایتی را بخرید از مالک سایت بخواهید تا آنالیز ترافیک سایت را به شما نشان دهد تا بتوانید هرگونه روند غیر معمولی را در سایت تشخیص و شناسایی کنید . روی هم رفته اگر شما جستجوی site-colon را انجام دادید و نام دامین را جستجو کردید یا سایت را در آرشیو اینترنت جستجو کردید اینها روشهای خیلی سریع و فوری هستند که شما می توانید بفهمید آیا مالک سایت از آن به نحو بدى نگهداری کرده یا اینکه کارهای خوبی روی آن انجام داده است .

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو و بهینه سازی سایتهای خبری

آموزش سئو سایتهای خبری | سئو گوگل

آموزش سئو سایتهای خبری | سئو گوگل

آموزش سئو و مشکلات سئوی سایت خبری

سوالی از طرف کیت کاربری از آمریکا پرسیده شده است

لطفا نکاتی که برای سایت های خبری مثمر ثمر می باشد را اعلام کنید برای مثال ، اگر یک خبری منتشر و پس از چند روز آن خبر تکمیل شد ، بهتر است که یک محتوای جدید درست کنم یا اینکه همان محتوای قبلی رو آپدیت کنم؟

سوال بسیار عالی است ، اگر من به جای شما بودم ، یک خبر رو تنها به یک صفحه اختصاص می دادم یک صفحه خاص هم باعث بالا رفتن پیج رنک سایت می شود در ضمن مردم نیز از صفحات گوناگون مربوط به یک محتوا سر در گم نمی شوند.
گاهی اوقات شما خبرهایی رو در چند روز به صورت متوالی مشاهده می کنید که معمولا سایت ها این خبرها را به یکدیگر لینک نمی دهند ، و یک محتوای جدید درست می کنند که این کار رو پیچیده می کنه که در این صورت بسیاری از کابران از این کار شما ، سایت را ترک خواهند کرد.
مثلا یک سایتی در مورد اخبار و آخرین رویداد های یک منطقه ای خاص وبلاگ نویسی می کند و هر خبری که تغییر رویداد برایش رخ می دهد فقط محتوای قبلی را ویرایش می کند این کار یک چیزی شبیه به ویکی پدیا می شود که آدرس صفحه همواره یکسان است ولی محتوا ممکن است هر لحظه توسط افراد مختلف ویرایش  و توسعه داده شود.
اما گاهی اوقات هم یک خبری دیگر تمام می شود و شما می خواهید یک صفحه ای جدید ایجاد کنید.
اما با این حال هم اگر خبری که به اخبار جدید مرتبط باشد بهتر است که محتوای صفحه قبلی را  ویرایش و یا توسعه دهید تا اینکه یک صفحه جدید ایجاد کنید ، گاهی اوقات به جای اینکه صفحات زیادی را برای سایت خود ایجاد کنید بهتر است که یک صفحه مورد نظر خود را مشهور تر و قدرمتند تر کنید اگر شما هم صاحب یک سایت خبری می باشید پیشنهاد میکنم که  اخبار خود را صفحه بندی نکنید و از نوع صفحات خود را برای تغییر اخبار ایجاد نکنید بلکه می توانید به جای  اخبار کوتاه و لحظه به لحظه ، همه ی اخبار مربوط به یک موضوع را  تبدیل به یک صفحه طولانی کنید تا مردم دسترسی راحت تری  به صفحه شما داشته باشند. وب برندینگ

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

آیا می توان از پنالتی گوگل پنهان شد؟

Google Penaltyآیا می توان از پنالتی گوگل پنهان شد؟گوگل ممکن است محل جدید شما را پیدا کند.

آیا شما می دانید که حتی اگر سعی کنید از پنالتی گوگل فرار کنید، باز هم گوگل می تواند؟

در google webmaster hangout  که اخیرا توسط john Muller  یکی از کارکنان شرکت گوگل میزبانی شد، John گفت : حتی اگر شما سایتی را که پنالتی گوگل شده است آن را ریدایرکت نکنید و آن را به یک اسم دامین جدید انتقال دهید، گوگل ممکن است هنوز بتواند از طریق سیگنالهای بد سایت شما را پیدا کند!
در این ویدئو johm متخصص سئو و بهینه سازی به این پرسش در مورد سایت هایی که پنالتی شده اند پاسخ می دهد او می گوید:اگر سایت جدید خیلی مشابه سایت قبلی باشد و آن سایت را تنها از دامین A به دامین B انتقال داده اید گوگل ممکن است که دوباره به سایت شما رجوع کند بدون اینکه حتی شما سیگنالی از این جابه جایی به گوگل داده باشید.

بنابراین حتی اگر شما ریدایرکت ۳۰۱ را setup نکرده باشید یا اینکه از ابزار تغییر آدرس در گوگل  google webmaste tools استفاده نکرده اید، در حقیقت گوگل ممکن است که بداند شما سایتتان را از دامین A به دامین B انتقال داده اید.
در چنین مواردی اگر سایتی پنالتی شد تنها انتقال سایت به اسم دامنه جدید ممکن است کافی نباشد. شما ممکن است مجبور شوید کارهای بیشتری را انجام دهید و سایت محتوا و ( میانجی ، رابط، ارتباط) کاربر را بازسازی کنید تا بتوانید گوگل را متقاعد کنید که این واقعاً سایت جدیدی است.

Eric Word مقاله ای تحت عنوان (بهترین حرکت ، از بین بردن سایت) را نوشت.
موضوع این مقاله درباره ی این است که هنگامی که پنالتی گوگل آنقدر سخت و شدید است که شما نمی توانید سایت را بازسازی کنید چه کاری باید انجام دهید؟
Eric هم چنین ذکر کرد در ۲ سوم چنین مواردی توصیه می کند که سایت را از بین ببرید. بعضی ها ممکن است که بخواهند روی سایتی که از بین رفته میان بر بزنند و سایت را به اسم دامین جدید انتقال بدهند اما این روش ممکن است که بخوبی جواب ندهد.
بر اساس بازخوردهایی که از این اخبار منتشر شده ، سه پاسخ از جامعه ی سئو دریافت گردیده :
این اخبار گوگول حقیقت ندارد زیرا گوگل سیگنال های مثبت را passalong نمی کند. هنگامی که هیچگونه redirect یا درخواست تغییر آدرسی وجود ندارد.
بله ، در چنین مواردی گوگل می تواند پنالتی ها را passalong کند و گوگل حقیقت را می گوید.
نه تنها گوگل پنالتی ها را passalong می کند بلکه گاهی اوقات شما لینک هایی را از جانب دامین قدیمی در بخش verified دامین جدید در google webmaste tools خواهید دید.
تجربه ی شما از انتقال سایت پنالتی شده به دامنه جدید بدون استفاده از  ریدایرکت یا دیگر سیگنالهایی که باعث مشخص شدن جا به جایی سایت است و هیچگونه تغییری در طراحی، محتوا و ساختار سایت ندادید چیست؟

 

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر از زبان گوگل

اد کردن سایت در گوگل وبمستر|سئو گوگل

افزودن سایت در گوگل وبمستر

چه نوع سایتهایی را شما می توانید به Webmaster Tools اضافه کنید؟
شما میتوانید هزاران سایت را از جمله سایتهای خبری و موبایل را به حسابتان اضافه کنید. بعلاوه ما از شما میخواهیم سایت خود را تایید کنید . این بدین دلیل است که قبل از اینکه اطلاعات خاصی را درباره سایتتان و قابلیت استفاده از ایزارها را در اختیارتان قرار دهیم باید بدانیم که شما مالک سایتی هستید.
تایید کردن هیچ گونه تاثیری روی پیج رنک یا سئو و بهینه سازی و عملکرد سایت در نتایج جستجوی گوگل ندارد.
(هم چنین دستورالعمل خاصی برای افزودن وبلاگهایی که توسط Blogger و سایتهایی که توسط گوگل ایجاد شده اند،وجود دارد)
اگر شما ایجاد وبلاگتان از Blogger استفاده کردید ، میتوانید به صورت خودکار با قادر ساختن (فعال نمودن) ابزارهایی که Webmaster در اختیارتان قرار می دهد بطور مستقیم از داشبورد Blogger سایت خود را اضافه و تایید کنید.

ثبت سایت در گوگل وبمستر و تایید کردن سایت :
۱- با استفاده از حسابتان به گوگل وبمستر تولز وارد شوید.
۲- روی دکمه Add a site کلیک کنید و Url سایت خود را اضافه کنید . مطمئن شوید که Url خود را بصورت کامل تایپ کنید ، مانند http://www.example.com .
۳- روی دکمه Continue کلیک کنید . صفحه Site verification باز می شود.
در جعبه Name ، اسمی را برای سایتتان تایپ کنید (برای مثال My Blog ) این گزینه اختیاری است.
۵- روش تایید سایت را انتخاب و دستورالعمل ما را دنبال کنید.

آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر|سئو گوگل

چه نوع سایت هایی را می توانم اضافه کنم؟
اینجا فهرستی از انواع Url هایی را که میتوانید به عنوان سایت اضافه کنید میبینید.

    http://example.com
    https://example.com
    ftp://ftp.example.com
    http://bar.example.com
    http://foo.bar.example.com
    http://www.example.com/foo
    http://www.example.com/foo/bar
    http://foo.bar.example.com/catalog/dresses

داده ها وگزارش هایی که ابزارهای Webmaster در اختیارتان قرار می دهد به بهترین نحو سطح سایتتان انجام می شود. مثلا اگر سایتتان http://www.example.com دارای بخش های مجزا برای کشورهای مختلف باشد ، پیشنهاد می کنیم هر کدام از زیر سایتها یا زیر پوشه ها را به عنوان یک سایت مجزا اضافه کنید.
مثلا اگر شما یک سایت مسافرتی با زیر پوشه های خاصی دارید که کشورهای ایرلند،فرانسه و اسپانیا را پوشش می دهد ، شما میتوانید سایتهای زیر را به حساب Webmaster Tools اضافه کنید.

  • http://www.example.com
  • http://www.example.com/france
  • http://www.example.com/ireland
  • http://www.example.com/spain

حتی اگر سایت شما دارای نسخه http:// و https:// است ، شما باید هر کدام از نسخه ها را به عنوان یک سایت جداگانه اضافه کنید.
Webmaster Tools وقتیکه سایتی را به حسابتان اضافه می کنید از IDNA (اسامی دامین بین المللی در تقاضانامه) پشتیبانی می کند.
تنها (فقط) نام دامنه را به صورت معمول تایپ کنید ، زیرا در Webmaster Tools به صورت صحیح ظاهر می شود. مثلا اگر شما سایت http://…..com را در جعبه Add site تایپ کنید ، به صورت صحیح به نمایش در می آید. این تنها برای کامپیوتر میزبان قابل اجرا هست . بنابراین ما پیشنهاد می کنیم که شما مسیر Url تان را ایجاد کنید و تنها از کاراکترهای اسکی استفاده کنید که نیازی به گریز ندارد.

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

پیج رنک گوگل چیست؟

اصطلاح انگلیسی این مفهوم به دنبال لری پیج نویسنده اولیه این الگوریتم و از موسسین اولیه گوگل نام گذاری شده‌است. به این روش کاربرانی که کلمه ویژه‌ای را جستجو می‌کنند می‌توانند ابتدا وب‌گاه‌هایی را ببینند که هم به خواسته آن‌ها نزدیکتر است و هم بازدید بیشتری داشته‌است.(البته بازدید بیشتر در آخرین آپدیتهای گوگل ملاک خواسته های گوگل نیست.)

پیج رنک که به آن اختصارا  PR میگویند برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ میلادی توسط Sergey Brin ابداع گردید، پیج رنک نتیجه تجزیه و تحلیل لینکهای ورودی و سئو و بهینه سازی ، ولید بودن قالب سایت ، و خیلی موارد دیگر که در این مقال نمی گنجد به یک سایت است، پیج رنک رتبه‌ای است که گوگل برای یک سایت بین اعداد ۰ تا ۱۰ در نظر می‌گیرد. هرقدر این عدد نزدیک به ۱۰ باشد نشان دهنده اینست که این سایت از نظر گوگل اعتبار بیشتری دارد و موارد بیشتری از مبحث سئو و بهینه سازی را رعایت کرده است. روش دیگر موتورهای جستجو، پردازش رتبه صفحه، با استفاده از تعداد یافته‌های خود در سایتهای اینترنتی می‌باشد. این روش، یک فناوری زیرساخت برای پدیدار گشتن «بمب گوگلی» نیز بود. ناگفته نماند که هدف از ساختن «بمب‌های گوگلی» بالاتر رفتن رتبه یک وبلاگ یا وب‌گاه در موتور جستجوی گوگل می‌باشد که معمولاً با همکاری گروه‌های مردمی ایجاد می‌شود.

البته به جز گوگل شرکت‌های دیگری هم به رتبه دهی به سایتها می‌پردازند، که یکی از آنها الکسا Alexa  یک سایت معتبر بین‌المللی و دارای نمودار رتبه جهانی برای سایت‌ها می‌باشد که الگوریتم بالا بردن رتبه سایت‌ها را بر اساس تعداد درست بازدید کنندگان انجام می‌دهد. این رتبه بندی شماره‌ای بین ۱ تا چند میلیون می‌باشد که هرچه این شماره برعکس گوگل به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر می‌باشد. امروزه موتور جستجوگر بینگ نیز در جست و جوی جهانی نقش مهمی داشته است و حتی امکاناتی که در قسمت وب مستر تولز ارائه داده است بسیار پیشرفته می باشد.

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

نقشه سایت و تاثیر آن در سرعت ایندکس | سئو گوگل

سرعت ایندکس مطالب در گوگل

واقعا sitemap (نقشه سایت) در سرعت ایندکس مطالب تاثیر دارد ؟ تاثیر آن در سئو و بهینه سازی چیست ؟

چرا گوگل بلاگها را سریعتر از دیگر سایتها ایندکس می کند ؟ مثلا پینگ وردپرس بسیار سریعتر از ثبت یک سایت مپ عمل می کند. بنابراین کیفیت ایندکس کردن مطالب در گوگل به چه صورت هست؟

گوگل همیشه سعی می کند کیفیت و دقت لازم را در ایندکس کردن صفحات داشته باشد. در اصل باید تفاوت ایندکس شدن مطالب و ثبت سایت مپ ها را بدانیم.

ثبت آدرسها در نقشه سایت تضمینی نیست که گوگل همه صفحات شما را بررسی کند. درج سایت مپ فقط برای کمک کردن به گوگل برای جلوگیری از آدرس های تکراری و اعلام صفحات جدید یک سایت است.

اما گوگل هیچ وقت تضمین نمی کند در صورتی که شما سایت مپ خود را ثبت کردید حتما آن را اسکن کند!!!

برخی از سئو کاران بر اساس آزمایش و یا شاید تجربه فکر می کنند نقشه سایت برای ایندکس سریعتر می باشد اما من همچین فکری نمی کنم ، همونطور که می دانید درج سایت مپ اختیاری است و در ضمن گوگل هم همیشه سیاستهای خود را تغییر می دهد ، دقیقا همان کاری که در ثبت سایت مپ می کند.

اما ایندکس کردن مطالب با با بررسی صفحات تفاوت دارد.

زمانی که ما یک پینگ را انجام می دهیم گوگل به سایت ما می آید و آن را بررسی و اسکن می کند. اما اغلب در جستجوی گوگل در صورتی که شما از وردپرس یا فید برنر و وبلاگها ، پینگ کنید ، تمام اینها مقایسه می شوند و همه آنها بعد از ۵ دقیقه پیمایش می شوند.

بنابراین وقتی که سایت شما پیمایش شد به این معنا نیست که صفحه شما در رتبه بهتری قرار می گیرد و یا ایندکس می شود.

گوگل بصورت کاملا عاقلانه تصمیم می گیرد که بهترین اطلاعات را نمایش دهد. البته باید این رو هم بگم که گاهی اوقات پیمایش خیلی فوری صورت می گیرد که ممکن است شما سریعا ایندکس شوید و رتبه بهتر یا بدتری را کسب کنید.

درج نقشه سایت این امکان را می دهد که گوگل به سایت شما بیشتر وارد شود ، اما گوگل بر اساس معیارهای مختلف از جمله کیفیت و نداشتن صفحات تکراری رتبه می دهد.

بنابراین نتیجه میگیریم که پینگ یک کار سریع در ایندکس گزاری یا همچین چیزی نیست…

اگر شما محتوای با کیفیت و منحصر به فرد تولید کنید :

علاوه بر اینکه شهرت خوبی کسب می کنید بلکه گوگل از کارکرد شما خبردار میشود و اینکه:

همیشه ایجاد محتوای خوب میتواند تغییراتی چشمگیری را در سایت شما ایجاد کند.

برگرفته از ویدئوی ترجمه شده توسط وب برندینگ

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

راهکارهای افزایش سئو و بهینه سازی و افزایش ترافیک | سئو گوگل

افزایش آمار و ترافیک
راهکارهای سئو و بهینه سازی که در نهایت نیز منجر به افزایش ترافیک نیز میشود فقط نباید برای گوگل باشد دقت کنید که یکی از مهمترین عوامل در سئو و بهینه سازی رضایت کاربران از سایت است رضایت کاربر = رضایت گوگل . حدود دو سال پیش شرکت گوگل یک کپی از استاندارد های رتبه بندی خود را منتشر کرد که در آن به نکاتی اشاره کرده بود :

 آدرس url سایت
محتوای خوب
آدرس یا دامین سایت

در گذشته راه  های موفقیت در موتور های جستجو شامل :

  • انتخاب یک آدرس دامنه که در بر گیرنده کلید واژه باشند
  • لینک از کلید واژه های مرتبط

 و کمپین های تبلیغاتی ppc بود ، اما متاسفانه یا خوشبخانه با آمدن الگوریتیم های جدید گوگل (پاندا و پنگوئن) این متد ها  کمی قدیمی شدند ، به هر حال بعضی از سایت ها هنوز امیدوارند که رتبه گذشته خود را  حفظ  کنند .
در این مطلب، به شما ۴ روشی را خواهیم گفت که سایت شما را در بین موتورهای جستجو محبوب خواهد کرد ، در ضمن این روش هیچ ترفند یا رازی از آپ دیت الگوریتم ها بازگو نمی کند ،  بلکه راه هایی کاملا مختصر ولی مفید را به شما ذکر می کند:

 به فکر یک برند باشید و در نهایت به یکی از آنها تبدیل شوید

شما وقتی یک نام تجاری را به سایت خود اختصاص می دهید ، طیف زیادی  از خریداران به سمت شما سوق پیدا می کنند در حالی شما در گذشته همین محصولات را ارائه می دادید ولی عنوان تجاری نداشته اید و در ادامه خریداری نیز نداشته اید.
شما فرض کنید که یک فروشگاه اینترنتی مشهور را در اختیار دارد . دلیل این برجستگی چیست؟

  • الف ) آیا شما در سایت خود ، محصولات شرکت های بزرگ را می فروشید؟
  • ب) آیا خدمات استثنائی که به مشترین خود می دهید ، شما را متمایز کرده است؟
  • ج) یا  اینکه تجربه کاری خوبی دارید؟

به هر حال ممکن است که شما جزء یکی از موارد فوق باشید ، منظور از این دیدگاه این است که فکر کنید چه موضوعی شما را منحصر به فرد می سازد؟ سعی کنید یک نام تجاری منحصر به فرد برای عنوان خود انتخاب نمائید

محتوایتان را  برای بازدیدکنندگان خود بنویسید نه برای موتورهای جستجو

هدف نهایی شما کاربران هستند نه موتورهای جستجو ، محتوای مفید و منحصر به فرد اثرات خوبی را برای شما به همراه دارد از جمله : محبوبیت عنوان تجاری شما و تبدیل شدن سایت شما به یک مرجع قابل اعتماد.
شما برای درک احتیاجات بازدیدکنندگان سایت خود نیاز به زمان دارید ، برای این کار باید سوالاتی را از خود بپرسید و خود پاسخ آن را بدهید ؟

  • کاربران شما چه کسانی هستند ؟
  • کاربران شما بیشتر از کدام کشور هستند ؟
  • کاربران  از سایت شما چه انتظاراتی دارند؟
  • برای کاربران شما چه چیزی بسیار مهم است؟

پس از اینکه به سوالات خود پس تجزیه و تجلیل کاربران پاسخ دادید ، با استفاده از دانشی که به دست آوریده اید شروع به ایجاد محتوای باب میل کاربران نمائید.
برای ارتباط بیشتر با کاربران و ایجاد مقالات جدید ، شما می توانید از ویدئو ها ، اینفوگرافیک ها و صفحهات گفتگو استفاده نمائید.

محتوای جدید و منحصر به فرد ، کلید موفقیت شما

اگر ۹۹ درصد صفحات سایت شما ، دارای مطالب تکراری و کپی از سایت های دیگر باشد ، سایت شما توسط الگوریتم پاندا نابود خواهد شد ، بهترین راه حل برای این مشکل بازنویسی تمام محتوای صفحات می باشد ، این کار ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد ولی شما با این کار یک راه میانبر را طی خواهید کرد .
در هنگام بازنویسی مطالب خود ، بازدید خود را با استفاده از سرویس Google Analytics ، آنالیز کنید ، بازید مطالب تکراری و بازید آن پس از بازنویسی را مقایسه کنید ، حتما رتبه بندی شما تغییر کرده است. در حین بازنویسی مطالب خود ، همواره ذهن شما باید به فکر حفظ مخاطبان باشد (توجه به گزینه شماره ۲)

فکر خود را فقط به گوگل متمرکز نکنید!

این مورد شاید غیر واقعی به نظر برسد ، چون ۸۰ درصد ترافیک جستجو توسط گوگل پشتیبانی می شود ، اما با توجه به تمام تغییرات انجام شده در گوگل ، باید خود را آماده هر اتفاق شگفت زده ای بکنید ، چون ممکن است سایت شما تبدیل به بدترین سایت توسط گوگل شود ، در این موارد ، به دنبال راه هایی همچون بازاریابی ایمیلی ، شبکه های اجتماعی ، یوتیوب  و وبلاگ ها باشید ، این منابع در صورتی که شما افت رتبه در گوگل داشته باشید ، نگرانی شما را کم خواهد کرد
پیشنهاد می کنم یک نقشه راه برای خود داشته باشید و تمامی کارها را با آن به انجام رسانید و نظرات کارساز خود را با دیگران اینجا به اشتراک بگذارید.

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

چند راه ساده ولی موثر در سئو و بهینه سازی | سئو گوگل

چند راه ساده برای سئو بهتر

چند راه بسیار ساده و موثر برای بالا بردن سئو و بهینه سازی سایت ، بهتر است این موارد را روی سایت خود بررسی کنید سئو پیچیدگی وتکنیکهای خاص خود را دارد ولی اهمیت مسائل کوچک در سئو و بهینه سازی سایت نباید فراموش شود.

همیشه بعضی نکات در اولین نگاه شاید بسیار ساده و مبتدی به نظر بیایند اما در خیلی موارد دیده شده است که حتی موارد بسیار ساده هم در بعضی از وب سایت ها رعایت نمی شود . ما قصد داریم در این مقاله این نکات پیش پا افتاده ولی بسیار موثر را برای شما بازگو کنیم.

گاهی اوقات یک مدیر سایت برای سئو و بهینه سازی سایت خود بسیار زحمت کشیده است یعنی کار لینک بیلدینگ ، بازاریابی محتوا و تمام المان های یک بازاریابی اینترنتی را انجام داده است ولی هنوز در صفحات یک و دو و سه گوگل هم ارتقاع رتبه پیدا نکرده است . شاید یکی از دلایلی که این سایت به رتبه های بالا دست پیدا نمی کند .

همانطور که میدانید یک وب سایت اینترنتی می تواند ویژگی های زیادی را برای شما داشته باشد :

  • می توانید برند شوید
  • می توانید هویت شخصی خود را به مردم بشناسانید.
  • می توانید با افراد زیادی لینک شوید . ( این لینک به لینک بیلدینگ نیست ، بلکه به معنای این است که افرادی بیشتر را خواهید شناخت و همچنین افرادی بیشتری شما را خواهند شناخت ).
  • در آخر هم می توانید مشتریانی را جذب کنید .

اما باید در ابتدای کار برای وب سایت خود زحمت بکشید . نابرده رنج گنج میسر نمی شود . باید کاری کنید که خزنده های گوگل برای سایت شما جذب شوند . انقدر از ساختار سایت شما خوششان بیاید که روزانه و یا ساعتی به سایت شما سر بزنند . برای این کار باید ساختار سایت شما user friendly باشد . گوگل بتواند به راحتی به صفحات مختلف شما بیاید .

راهنمای صفحات یا Pagination خوبی برای ساخت خود طراحی کنید.

Pagination سایت بعد از منوی بالا یک سایت ، مهمترین ویژگی در رتبه دهی به ساختار یک سایت می باشد .  شما باید به بهترنی شکل صفحات مختلف خود را سازماندهی کنید و آنها را همانند یک آرشیو در خدمت گوگل و کاربران بگذارید .
بدون Pagination کار سخت می شود . چون نمی شود که تمام مقالات در یک صفحه باشد . اصلا کار قشنگ و استانداری نیست .

مثالی  از یک Pagination خوب خود سایت گوگل

سئوی موثر

نمایش پست های مرتبط

حتما بارها پیش آمده است که شما در گوگل کلمه ای را جستجو می کنید و وارد یک سایتی می شوید که پر از لینک های مختلف و دسته بندی های مختلف است . (که نمونه ای از آن را در پایین همین سایت می توانید مشاهده کنید ) زمانی که شما وارد این سایت و مقاله مورد نظر خود را پیدا نمودید ، این سایت لینک های بسیاری دیگر برای برای شما به نمایش می گذارید آنهم با تیترهای واقعا جذب کننده ! شما مجبور می شوید که روی آن لینک ها هم کلیک کنید . (یعنی آن سایت با شما کاری می کند که در سایت گردش کنید ) .
شما هم همین کار را انجام دهید .
در قسمت پائینی هر مقاله می توانید پست های مرتبطی از مقاله مورد نظر را به کاربران معرفی کنید . بدین صورت شما یک مکانیزم مناسب برای لینک های داخلی خود تدارک دیده اید . گوگل با مشاهده این وضعیت می بیند که لینک به صفحاتی داده اید که کاملا مرتبط با صفحه فعلی است و از این کار بسیار خوشش می آید .

بعنوان مثال اگر از وردپرس استفاده می کنید پلاگین های زیر در بحث نمایش پست های مرتبط بسیار مناسب هستند :

•    ۱۲ Related Post Plugins For The WordPress Beginners
•    ۳ “Must-Have” WordPress Related Posts Plugins

نمایش مقاله بعدی و قبلی

در پائین هر مقاله می توانید مقاله بعدی و مقاله قبلی را به نمایش بگذارید .
این کار یکی دیگر از عواملی است که کاربر را به مقاله های دیگر سایت خود جذب خواهید نمود.

دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دکمه های اشتراک گذاری را در قسمتی از هر مقاله خود قرار دهید . امروزه دیگر بسیاری از افراد ، اکانت گوگل پلاس و یا توئیتر خود را همواره انلاین می کنند و در حین انلاینی در این شبکه های اجتماعی وارد سایت شما می شوند و به صورت تصادفی روی دکمه پلاس وان و … کلیک می کنند ، . درست است که این ها همه فیلتر هستند ولی باز هم خوب است که این دکمه ها را بگذارید .  اگر هم نمی خواهید که شکل ظاهر سایت خود را از دست بدهید ( چون صفحه پیوندها نمایش داده می شود ، می توانید از عکس و لینک اشتراک گذاری استفاده نمائید . یعنی به جای api از عکس و لینک اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده نمائید .
حتی شده از دکمه شبکه اجتماعی ایرانی کلوپ نیز استفاده نمائید . بالاخره کلوپ هم بازدیدکننگان زیادی دارد .

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

لینک بیلدینگ چیست؟روشهای لینک بیلدینگ,سئو و بهینه سازی|سئو گوگل

لینک بیلدینگ چیست؟

لینک بیلدینگ چیست؟ سئوال اکثر مدیران وبسایت ها،لینک بیلدینگ  تاثیر مستقیم بر سئو و بهینه سازی سایت دارد که سئو گوگل در این مطلب به بررسی آن می پردازد.

ارسال لینک به صورت دستی :

این نوع از لینک ها به گونه ای هستند که شما یک ایمیل یا یک فرم را ارسال می کنید و از یک مدیر سایت می خواهید که شما را لینک کند ، فقط یادتان باشد که این سایت که می خواهید از آن لینک دریافت کنید حتما باید مرتبط با محتوای سایت شما باشد.

لینک هایی که در داخل محتوا هستند

لینک هایی که در محتوا ، شبکه های اجتماعی ، تالارهای گفتمان و دیگر موارد قرار می گیرد از این نوع لینک بلیدینگ ها می باشند ، فرض کنید که شما یک مطالب را نوشتید که در آن مطلب یک کلمه وجود دارد مانند الگوریتم پنگوئن ، و از قبل شما مقاله ای را در مورد الگوریتم پنگوئن منتشر کرده اید ، اگر شما این کلمه را به مقاله مورد نظر لینک یدهید ، از این لینک بیلدینگ محسوب می شود.

لینک های طعمه (LinkBait) :

لینک ها طعمه نوعی دیگر از لینک بیلدینگ می باشند ، از نظر مت کاتس  لینک های طعمه چیزهایی بسیار جذابی هستند که کاربران را جذب می کند ، اگر شما لینکی را ایجاد کنید که برای مخاطبان جدید و جالب باشد ، این لینک از نوع لینک های طعمه محصوب می شود.

لینک های مشارکتی

فرض کنید که سایتی ، محصولات مرتبط با دانشجویان را به صورت حراج قرار داده است ، در اینصورت به احتمال زیاد ، دانشجویان این لینک ها را در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنند ، و این لینک در همه جا پخش خواهد شد (البته گوگل ممکن است به این نوع لینک ها کارت قرمز بدهد ، در استفاده از این لینک ها بسیار احتیاط کنید).

لینک های پولی

برای دریافت لینک های پولی همانطوری که از نامش پیداست ، باید هزینه پرداخت کنید ، امروزه تبلیغات متنی بسیار رایج شده است ، اینکار به وسعت کم برای شما مشکلی به وجود نمی آورد ولی اگر از این لینک ها با وسعت زیادی استفاده کنید ، پنگوئن شما را مجازات می کند.
امروزه با وجود الگوریتم حساس به لینک گوگل همانند پنگوئن ، باید در لینک بیلدینگ بسیار دقت کنید ، در غیر این صورت ، مجازات می شوید.
این را یادتان باشد که اگر با کاربران خود تعامل داشته باشید ، آنها خودشان به شما لینک خواهند داد ، پس کاربران و مخاطبان سایت خود ، احترام بگذارید و با آنها تعامل کنید.

بر گرفته ازلینک بیلدینگ چیست وب برندینگ

  • amir nazari
  • ۰
  • ۰

سئو چیست؟ | سئو گوگل

سئو چیست|سئو گوگل

سئو چیست؟ | سئو گوگل

بهینه‌سازی موتور جستجو : سئو و بهینه سازی سایت که (به انگلیسی: ‎Search engine optimization (SEO)‎)‏ و گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود .سئو چیست؟ | سئو گوگل عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.

  • amir nazari